Gezellig salon maar vooral de haren perfect in model gebracht door een toffe dame!
Styling door Brenda
Bart•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede en vooral gastvrije kapper .Word herhaald.
Styling door Brenda
Alexander•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is een zeer gastvriendelijke moderne kapper .Die echt hart heeft voor zijn klant .Openhartige gesprekken en superresultaat .Tot de volgende keer.
Styling door Brenda
Alexander•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Brenda
Theo•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De zoon was heel op zijn gemak voor de eerste keer kapper. Zeer tevreden over de resultaten.