Heerlijk salon in al zijn eenvoud.... zonder tierlantijnen. Er wordt geluisterd naar de WENSEN van de klant!!!
Styling door Brenda
Marjan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij een plotse verandering van wat ik wou, heeft ze dit toch nog veranderd. Bedankt!! Het was een heel aangename behandeling.
Styling door Brenda
Noortje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
AANRADER
TOP kapster
TOFFE madam
ZÉÉR getalenteerd
Styling door Brenda
Brecht•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voel mij hier zeer ontspannen en Brenda luistert heel goed naar wat jij wil. Top
Styling door Brenda
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is an outstanding professional, She takes her time to provide the best treatment. It was really relaxing and i could change my look.This is not my first time in the salon and for sure i will come back for more treatments.