Deze keer was mijn zoontje van 3 jaar aan de beurt. Brenda is altijd super lief met hem en heeft heel veel geduld als hij eens niet zo stil zit. Hij voelt zich nu al zo op zijn gemak dat hij zelfs zijn haren wou laten wassen. We zijn super content 👌🏻🥳.
Styling door Brenda
Kim•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Houdt rekening met de mening en wensen van de klant, super vriendelijk!