Vlot, vriendelijk,gastvrij, weet heel goed wat bij je past.
Styling door Brenda
Sylvie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapsalon! Een supervriendelijke dame, met passie voor haar job. Brenda luistert heel goed naar wat je wil en geeft de beste tips en kleuradvies. Mijn haren zijn nog nooit zo goed geknipt en gezond geweest.