Super kapster, de dochter (9jaar) gaat niet zo graag naar een kapster omdat ze haar haren wil laten groeien, maar Brenda heeft haar uitgelegd dat ze dan net wel af en toe langs de kapster moet. Neemt haar tijd dus ook om aan een kind iets uit te leggen!
Sindsdien is naar de kapster gaan al niet meer zo erg, als ze naar Brenda mag gaan toch tenminste! 😁
Styling door Brenda
Stijn•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een hartelijk welkom & prima geknipt. Super service
Styling door Brenda
Renee•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kort kapsel
Styling door Brenda
Christel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
een zeer leuke madam met een goed oog voor kleur en snit. Iedere keer als ik van kleur wil veranderen geeft ze goede raad en kom ik thuis met een mooie vrolijke kleur. Zeker een aanrader!