Al een hele tijd kom ik hier elke 5 weken over de vloer voor mijn voetbehandeling. Er wordt ontzettend secuur en professioneel gewerkt in een fijne, ontspannen sfeer. Mijn voeten zijn hier in de allerbeste handen. Zeker 5 sterren waard!
Christoph•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nagels, mooi verzorgd en heel fijn afgewerkt! ❤️
Nancy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top! Zoals altijd! ☺️☺️
Kim•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden,is een topper!!
Werkt heel nauwkeurig,kent haar vak ,alle behandelingen zijn top !!👌👌👌👌👌
Diane•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne pedicure gehad met een mooi resultaat!