Fijne ontvangst, geen last meer van mijn likdoorn. Topper
Jose•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst geweest super warme vriendelijke vrouw! Heeft mijn wenkbrauwen weer mooi in vorm gemaakt en gekleurd heel blij mee!!
Zeker een aanrader..
Brenda•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat Marieke nog maar 2 jaar bezig is, is ze al professioneler uitgerust dan sommige andere pedicures (bijv. toestel met verwarmde handdoeken, toestel om materiaal te ontsmetten,...). Bovendien kan je plaatsnemen in een lekker verwarmde stoel terwijl ze met je voetjes bezig is. ;-)