Super fijne behandeling gehad en erg professioneel.
Kom zeker weer terug.
Resy •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig. Een hele fijne gezichtsbehandeling gehad, afgestemd op de huid met een heerlijke massage.
Mirian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wimpers!
Yenthe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marieke is zeer kundig en vertelt hier vol passie over. Je komt helemaal tot rust terwijl je een behandeling ondergaat. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen!
Katja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Had last van een ingegroeide nagel die nu pijnloos verholpen is