Vandaag een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en er enorm van genoten. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt, want ja een uurtje verwennen is gewoon noodzakelijk. Dank je voor de zorg. 🤗
Melie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top !
Barend•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marieke doet haar job met passie! Toffe meid! Zij weet perfect wat je huid nodig heeft van verzorging..Gelaatsverzorging laten doen, zalig! Echt een aanrader!! 👌
Martine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super proper en een warm onthaal! Ik voelde me meteen op mijn gemak! Zeker een aanrader!