Good service, very efficient! Nice pedicure! Different than what I am used to as the owner does not do the usual “bath” at the beginning. Good service nonetheless!
Behandeling door Angelika•Pedicure
Giulia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
mijn collega en ik gingen als teambuilding, we waren zeer snel en goed verdergeholpen, denk dat we tesamen op 1u15 min geholpen waren.
Klein minpuntje, mijn gellak is er bij twee nagels niet volledig afgehaald (was een rozige doorschijnende) waardoor op twee nagels plekken zijn waar heel specifiek de rozige schijn door komt,
mijn collega kreeg cuticle oil en ik niet, wat jammer was, maar verder kregen we wel een mousse voor onze handen dus werden wel bepamperd
Behandeling door Angelika•
Builder gel manicureToon alles…
Caroline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel gewerkt, heel net salon. Ik wil hier nog komen.
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Nora•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely amazing experience! The Gellack was done perfectly and very detailed. Very professional service, the salon and place was very clean and professional as well. Angelika is very kind person and highly professional!
I am super satisfied