SANGÉLICA Reviews

Frankrijklei 58 ( Epyl City entry ), 2000 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
221 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Super! Leuke vrouw en goede service! Heel tevreden van.
always on time with a nice work. friendly and calm
It was the most expensive and the worst pedicure I've had unfortunately she was too fast and not detailed and charged 10 euros extra to use a nude polish when i got home my toe nails were not straight and there was polish on my skin and also she cut and made my cuticles bleed. She was a nice pleasant lady and i maybe should have checked more but i was rushing but it was a waste of 80 euros unfortunately i wont return .
Toon reactie salon...
Heel mooie nagels al klaar in de helft van de tijd die was voorzien.
Heel fijn, altijd blij met de nagels na een bezoek hier ✨💅
4
1
4
5
6
37
6