Super! Leuke vrouw en goede service! Heel tevreden van.
Behandeling door Angelika•Builder gel manicure
Eline•3 maanden geleden
Geverifieerde review
always on time with a nice work. friendly and calm
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
Kênya•3 maanden geleden
Geverifieerde review
It was the most expensive and the worst pedicure I've had unfortunately she was too fast and not detailed and charged 10 euros extra to use a nude polish when i got home my toe nails were not straight and there was polish on my skin and also she cut and made my cuticles bleed. She was a nice pleasant lady and i maybe should have checked more but i was rushing but it was a waste of 80 euros unfortunately i wont return .
Behandeling door Angelika•Pedicure
HB•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel mooie nagels al klaar in de helft van de tijd die was voorzien.
Behandeling door Angelika•Nagelverlengingen
Sienna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, altijd blij met de nagels na een bezoek hier ✨💅