Angelika has left a very good impression on me. It was my first visit but I will be back! Very professional, patient, friendly. My feet and hands look great! I recommend!
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Sara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, last minute kon ik er nog terecht! Ze is heel precies en zeer vriendelijk/lief. Echt heel tevreden! Beantwoorde al mijn vragen en gaf suggesties die ze beter vond voor mijn nagels.
Behandeling door Angelika•Nagelverlengingen
Michele•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had an appointment with Angelika and I can’t stop enjoying my absolutely stunning nails . She is a very pleasant person and a real Professional! Just Perfect work .