Super lieve vrouw die de tijd nam om een duidelijke uitleg te geven.
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Ester•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Highly skilled and thoughtful professional.
Behandeling door Angelika•Gellak manicure
kay•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy with the gellak! But I paid for ‘medische pedicure’ and this was a disappointment: only a dry treatment with an electric file (and pretty painful). Also, charged extra for gellak removal (was not announced beforehand). 70euros total is a lot!
Behandeling door Angelika•Medische pedicure
Els•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik maakte last minute een afspraak en was heel aangenaam verrast van het salon, de professionaliteit en de gastvrijheid.