Super lieve deskundige vrouw. Heeft duidelijk kennis van zaken. Ik moet voor tweede retouche permanente make up eyeliner. Maar ben al zeer tevreden over het resultaat. Parvin is een aanrader
Behandeling door Parvin
Hedwig van der wielen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De beste
Behandeling door Parvin
BETTY•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische ervaring. Dank je wel!!
Behandeling door Parvin
Annick•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jammer dat we slechts één kenmerk kunnen aanduiden, want behalve deskundig is Parvin óók vriendelijk, professioneel, aardig, grondig, enz.