Parvin slaagt er telkens weer in om zichzelf te overtreffen in haar werk! Ze gaat zorgvuldig te werk en neemt haar tijd. Daar bovenop nog eens super vriendelijk. Dank je wel Parvin!
Behandeling door Parvin
Karima•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd professioneel en vriendelijk.
Styling door Parvin
Annemie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd is een bezoek bij Parvin uitstekend, min wenkbrauwen zijn terug mooi
Super professionnel en lief