Heel lieve vrouw en superblij met m’n wenkbrauwen!
Behandeling door Parvin
Loesje•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service. Altijd mooie wenkbrauwen na een sessie met Parvin.
Behandeling door Parvin
Andrea•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd hartelijk ontvangen worden en met een fris hoofd naar huis. altijd zo blij met m'n haar. dank u!
Styling door Parvin
Alexia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows never looked that good- perfect 😍
Behandeling door Parvin
D.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename dame. ze neemt de tijd om te kijken welke behandeling het beste voor je is en of het kapsel dat je wilt wel geschikt is voor je haartype