Altijd tevreden van Veronique. Ze neemt haar tijd en knipt ongeloofelijk goed. Aanrader.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Ellis•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Pas nieuwe klant bij Veronique, wegens verhuis kon ik na 9 jaar niet langer naar mijn eigen kapper gaan.
Na wat salons af te schuimen op internet kwam ik bij Veronique terecht.
Kom zeker nog terug, ze is een geweldige kapper. Werkt heel nauwkeurig, geeft je goede uitleg ivm jouw snit, kleur, styling tips. Heb al veel complimenten gekregen over mijn nieuwe coupe
Kortom een echte aanrader!
Bedankt Veronique!
Styling door Véronique•Mannen knippen
stéphanie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Keer op keer een topresultaat bij Véronique!
Styling door Véronique•
TonerToon alles…
Eline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Véronique wist perfect wat ik wou. mooie snit en heel mooi kleur.
Styling door Véronique•Kleuren - volledig
Vanessa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Véronique is niet alleen een fantastisch goede kapper, ze is ook een super aangenaam persoon waar je je instant op je gemak bij voelt. Ik zit met heel veel plezier uren in het salon!