Altijd perfect geknipt volgens wat de klant vraagt, in combinatie met wat past op het gezicht. Absolute meerwaarde!
Styling door Véronique•Kinderen knippen
Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is een fijne, respectvolle sfeer met een hart voor mensen en gezond haar. Er wordt hard gewerkt en toch blijft er aandacht voor elke klant. Er wordt goed gekeken naar wat de klant nodig heeft met waardering voor ieders eigenheid en verlangens met professioneel advies. Véronique maakt je geen blaasjes wijs en stelt de gezondheid van je haar voorop.
Vrouwen knippenToon alles…
Jessica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super knipbeurt!
Styling door Véronique•Mannen knippen
Timothy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
aangename ontvangst, mooi resultaat en alles top!😁
Estelle
Vrouwen - kleurspoelingToon alles…
Estelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleuring uitgevoerd door hulp in opleiding was matig en slordig uitgevoerd.
Schrok ook van de prijsstijging.