Na al die jaren dat ik mijn haar laat doen bij Vero blijft het resultaat echt altijd super.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Ashley•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapster luistert aandachtig en creëert de snit op basis daarvan. Een aanrader.
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Marleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring!
Vrouwen knippen
makeeba•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijke, attente kapster. Ik worstel regelmatig met mijn krullen, maar nadat zij mijn haren knipt, valt mijn haar altijd weer veel mooier. Dank je wel!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Françoise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meer dan 10 jaar vaste klant. Ze is ontzettend vriendelijk en toegankelijk, luistert heel goed naar wat je wenst, geeft vrijblijvend professioneel advies en respecteert je keuze.
Ze kan alvast ontzettend goed knippen, ook krullend haar!
Al mijn vrienden die ik al naar haar gestuurd heb, waren allemaal ook super tevreden.