Heerlijk om daar te gaan voor wat wellness en intussen ook ne schone coupe...
Styling door Véronique•Kinderen knippen
steven•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannen ervaring. Veronique is altijd heel vriendelijk en weet waarover ze het heeft. Ze neemt haar tijd en soigneert haar klanten. Het resultaat is prachtig.
Styling door Véronique•
TonerToon alles…
Jana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice and cozy atmosphere and great haircut as always!
Styling door Véronique•Vrouwen knippen
Çağla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, ze laat je genieten en tot rust komen en heel tevreden met het resultaat!