Zoals altijd weer een topervaring bij Phlox. Bedankt Céline!
Behandeling door Céline•Gellak manicure
Boonefaes Benedicte•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Celine is zo vriendelijk en legt alles goed uit wat ze doet. Was de eerste keer dat ik bij haar langsgeweest ben, maar zeker niet de laatste. Ik ging voor een wimperlift en ben supertevreden! Al veel complimentjes gekregen over hoe mooi mijn wimpers eruit zien. Danku Celine!