Heel aangenaam ervaring, goed ontvangen geweest. Pijnloze en fijne behandeling.
Behandeling door Céline•Medische pedicure
Charlotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Both the eyelash / brow tint and my treatment went great with Celine. As a returning customer (which I guess is a positive feedback on its own) it was great that Celine customised the treatment both to my skin needs and general situation. Will return again.
Behandeling door Céline•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Monika•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals steeds heel tevreden!
Behandeling door Céline•Nagelversteviging
Lynn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangename pedicure met een mooi resultaat!
Behandeling door Céline•Pedicure
Julie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Céline is een zeer kundige en vriendelijke pedicure. mijn voetjes zijn babyzacht!