wil je je voeten eens verwennen dan is dit de juiste plek. Een vriendelijk onthaal.
Behandeling door Angelica•Pedicure
Ronald•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede en vriendelijke kapper die echt in detail gaat. Met wassen + snit krijg je het totaalpakket met gebruik van verschillende producten na wassen en na het knippen. Ik heb mijn haar nog nooit zo fresh gehad, zeker aan te raden!
Styling door Alain•Mannen knippen
Damien•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende kapper die zijn vak goed kent en luistert naar je wensen als klant.
Styling door Alain•Mannen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was tip top inorde. Gaat secuur te werk. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Angelica•Vrouwen harsen - armen en oksels
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ALs je op zoek bent naar een geweldige kapper dan ben je bij Alain van Perron Noord aan het juiste adres!