Heerlijk haar gewassen en geknipt. Ik ben steeds blij als ik in de spiegel kijk en mijn haar voelt lekker zacht aan :)
Styling door Alain•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad! Ik was nog opzoek naar een kapsalon sinds mijn verhuis. Alain was enorm vriendelijk, hartelijk en geïnteresseerd. Hij dacht mee met wat ik wilde en gaf daarnaast ook nog handige tips. Hier kom ik zeker terug!
Styling door Alain•Vrouwen knippen
Renate•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondertussen mijn vaste kapper: er wordt tijd voor je genomen, er wordt goed naar jouw wensen geluisterd, goede knipskills, ... Echt een aanrader!