I see Alain for my hair since more than 1 year. I am happy with his skills - I have very thin hair - and he is always able to make me look good and to save my appearance. I am very thankful for his art. He is very kind and gentle. Happy that I found him.
Styling door Alain•Föhnen / Stylen
Katrin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds een goede babbel tijdens de knipbeurt. Strakke timing, hou ik wel van!
Styling door Alain•Mannen knippen
Jean•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always very good
Behandeling door Angelica•Vrouwen harsen - armen en oksels
Catherine •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
A friendly welcome by Alain and a great haircut. Top as always.