Altijd een plezier om hier te komen.
Leuke ontvangst, goede behandeling aan de wastafel en uitstekend ingespeeld op de wensen tijdens het knippen.
Styling door Alain•Mannen knippen
Sam•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Proper, gastvrij (Alain vraagt altijd wat je moet drinken), uitstekend eindresultaat (dat vindt mijn vriendin ook...niet onbelangrijk...;-) en altijd ruimte voor een goede babbel. Meer moet dat echt niet zijn!
Styling door Alain•Mannen knippen
ruud•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een geweldig kapsallonneke. Alain is een top kapper en top persoon. Mijn vaste en enige kapper waar ik mn haar aan toevertrouw.
Styling door Alain•Mannen knippen
Asten•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect in orde
Styling door Alain•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfect geknipt zoals jij het vraagt! Zalige rustige atmosfeer in het salon.