Gina is vriendelijk en voetjes zijn altijd mooi gedaan.
Anoniem •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Niet de eerste keer, en zeker niet de laatste. Altijd super mooi gellak resultaat!
Hélène•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lash lady is a great woman with skills!
Rose•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
toppie
Oznieva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel verzorgd en mooi salon. BIAB was super goed gezet, en Gina ging heel nauwkeurig te werk. De pedicure was ook super, mn teentjes zien er prachtig uit!