Ik ben hier altijd geweest, maar deze keer niet echt tevreden. De Russian manicure was niet anders dan de gewone manicure. Bovendien was de vorm van de nagels niet geweldig; ik moest haar vertellen dat ze ze rond moest maken en niet onregelmatig. De nagellak ziet er na 2-3 dagen ook niet geweldig uit. Ik kom waarschijnlijk nog een keer terug, maar dan met een andere nagelstyliste.
Sangeetha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen, kennis over wat ze hier doen. Stellen jou steeds gerust.
Behandeling door Jessy
Jaouad•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mis de oude organisatie .
Cakil•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden. Ze was super professioneel en heel vriendelijk.
Behandeling door Jessy
Ngoundo•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
JESSY✨ was AMAZING! Helped me through the process and gave me maintenance advice. Amazing energy and so so kind. I’m definitely coming back!