TOP duo pedicure en supernette en grondige manicure. Supervriendelijk, nauwkeurig en klantvriendelijk, dikke aanrader!
Barbara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen en aangename sfeer.
Behandeling door Meli
Og•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede ervaring en vriendelijke mensen
Dilan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gedaan en was nog gezellig op de koop toe, dank je wel X
Bieke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gina is the best!!
Alles van de voetjes wordt echt perfect aangepakt!!
Ze doet de pedicure meer als goed en geeft je ook een rustmoment tijdens de behandeling!
Sterke aanrader voor wie fluweelzachte voetjes wil! 🙏🍀😘