Wij hebben de duo spa pedicure gedaan. Alles was mooi verzorgd en we werden direct een drankje aangeboden. Vriendelijke mensen waar je een babbeltje mee kan doen. Gaan grondig en voorzichtig te werk! Niks te klagen echt een goede behandeling gehad
Ayko•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Semi permanent fait avec soin . Merci
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel uitgebreide pedicure met oog voor detail. Ongelooflijk goed gedaan. Daarnaast ook heel erg vriendelijk personeel!
Isabelle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Excellent detail to work
Kousalya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne Spa pedicure gekregen van Gina.
Blij met mijn mooie teennagels!