Het was een hele fijne sfeer en het resultaat is herl mooi
Destiny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer aangename salon 👏
Behandeling door Meli
Soraya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn manicureen en wimpers behandelingen waren super goed ,heel vriendelijk personeel en een heel mooie plek
Wendy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooi salon met heel vriendelijk personeel. Groot aanbod aan kleuren en het resultaat is mooi en verzorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super ervaring en hele leuke salon. Ik heb genoten van me massage!