Top team! Vriendelijk, kennen hun vak en ook een super mooie nieuwe haarkleur gekregen. Conclusie: top!
Föhnen / Stylen
claudine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren een tevreden klant!
Warm onthaal, vriendelijk personeel en vooral goede kapper voor zowel snit als kleuring!
Kleuren - uitgroei
Nadia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapper, hij heeft veel ervaring.. heel gastvrij ….
Is zeker op to day met de laatste mode trend..
Geeft ook les aan andere jongere toekomstige haarkapper …