Hele fijne salon, ik ga hier voor al mn beauty wensen heen.
Behandeling door Natascha•IPL
Jessie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden was de vriendelijkheid en de vakkundigheid
Vrouwen harsen - benen
Martine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
10/10
PedicureToon alles…
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na de mooie recensies te lezen, ging ik ook eens naar Navada voor een bijwerking van mijn Gelnagels en zo tevreden met het resultaat, ik ben een nieuwe klantje 🥰🥰 hygiënisch, veel kleurtjes en heel vriendelijk mensen.