Altijd zeer tevreden met de pedicure +gellak en mijn handen.
Behandeling door Natascha•
Gellak pedicureToon alles…
VAN OOSTERWYCK•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had deze keer te maken met 5 beschadigde nagels. Ik zat er persoonlijk erg mee in maar Nathasha verzekerde me dat alles weer goed kwam. Zij heeft er vakkundig voor gezorgd dat alle nagels mooi gerestaureerd werden. Het was zo mooi gedaan dat je niets meer kon zien van de beschadigingen. Bedankt Nathasha , dit was weer helemaal TOP!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Vicky Baeyens•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag bij Natascha van Navada
Je kan ervoor veel behandelingen terecht 👌
En ook voor heel mooie juweeltjes bij Danny