had geen afspraak voor winpers verven maar ze wilde het toch doen omdat er nog tijd was
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
nancy stevens•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangenaam en rustgevend
Behandeling door Lieve•Medische pedicure
Vermeulen•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden! Altijd correcte afspraken, vriendelijk personeel en mijn nagels zijn altijd perfect gedaan. Ze luisteren daar ook naar mijn wensen en handelen daar dan ook naar. Niks dan positiefs dus!!