Een 10+ op alles!!
Heel professioneel,heel clean,heel gezellig en een mooi resultaat.
Behandeling door Natascha•Manicure
miranda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles pico bello, ik heb weer prachtige nagels zoals gewoonlijk. Natascha levert fantastisch werk !!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
michaela•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Opvullen acrijlnagels
Kunstnagels opvullen
Gwenny•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De twee laatste keren was ik niet zo tevreden met het resultaat,de nageltippen staan teveel naar boven , een groot verschil, als mevrouw het zelf doet zijn ze pico bello ,en daarvoor betaalde ik altijd 25 euro nu laatst was het ineens 30 euro