Behandelingskamer is. Vrij klein, zou iets gezelliger ingericht kunnen worden. Vriendelijke dame, goede behandeling gehad en tevreden van het resultaat.
Behandeling door Lieve•Medische pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Natascha•Tatoeage verwijderen
Jessy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel voor de mooie wimpers , Prettige feestdagen gewenst !