In de drukke agenda van Navada was het eindelijk mijn beurt om een behandeling bij zowel Natascha als Eva te bekomen 🥰 ze doen hun werk echt met heel veel plezier, het doet me ook deugd om in een sfeervolle zaak te komen.
Ik geef de dames ook een welverdiende 10 op10.
Mijn volgende behandeling is dan ook weer ingeplant.
Gellak pedicureToon alles…
Pascale•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aanrader!
Behandeling door Natascha•Manicure
Ramonda•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij dat ik voor dit salon heb gekozen.
Een aanrader!!
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
De Bosch•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Onlangs bij Navada geweest voor een nieuwe set gellac en zo tevreden , hygiënisch en een heel lieve dame. Ook een fijne en warm ontvangst ❤️