Heel professionele behandeling, vriendelijk en hygiënisch. Altijd een zeer welgekome begroeting.
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Peggy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
tevreden klant
Behandeling door Natascha•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Monique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jullie zijn toppers.
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed !
Pedicure
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Navada kan je voor veel behandelingen terecht. Ik zelf heb al Gelaatsverzorging, nagels en pedicure laten doen zowel door Natascha en Dulsy en alle bij twee toppers.
Danny niet te vergeten hij maakte al juweeltjes en nieuwe batterijen in mijn horloge 's .
Daarom vind ik dat Navada zeker een aanrader is.