Na alle recensies te lezen, van jullie salon, en zeker bij Natascha bij ik voor de eerste keer geweest, en ik ben zoblij met mijn nieuwe nagels door een topper geplaatst . Jullie zijn een klant rijker 🥰🥰🥰
Behandeling door Natascha•Kunstnagels opvullen
Julie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De professionele schoonheidsspecialiste is Natascha, altijd heel vriendelijk, en haar werk is ook altijd zeer netjes gedaan. Ik kom hier altijd heel graag. Aanrader!