De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
4234 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Ik vond het een zeer fijne ervaring. Mensen weten met wat ze bezig zijn. Pedicure is geweldig en duurt niet zo lang. Manicure is heel goed gedaan en ook op 45 minuten terug buiten. Dit zijn echte specialisten in mijn ogen. De parkeergelegenheid die aangeboden word is ook zeer gemakkelijk. Goede openingsuren...kortom TOPZAAK GA ER ZEKER EENS LANGS
Een aanrader 😍
1 voor 1 toppers bij Navada 🥰 Mijn behandelingen zijn Gelnagels, Definitive laser ontharing,Gelaatsverzorging en heb uiteraard ook al eens een Massage laten doen. Dank u voor steeds weer opnieuw een mooi resultaat te hebben .
Natascha is een heel aangename en zeer lieve vrouw, ik kom bij haar voor laserontharing en ben zo goed als haarvrij , top resultaat voor een goede prijs 👌
Dit was mijn eerste keer voor mijn pedicure , Gelnagels en waxen en wauw wat een ervaring , zeer lieve mensen 🥰 Mijn volgende behandelingen zijn dan ook direct geboekt bij Navada . Zeker een aanrader! 🥰