Voor de eerste maal bij Navada voor een nieuwe set nagels en ben zo content, zeer vriendelijke mensen, zeer goed ontvangen en een plus punt ze hebben eigen parking achteraan. De volgende afspraken zijn dan ook ingepland. Een aanrader!
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel 🥰👌
Medische pedicure
leyre•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weeral topervaring. Foutje gemaakt bij online boeken en werd correct recht gezet. Heel vriendelijk!
Kunstnagels opvullen
Kdr•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst is altijd heel hartelijk. En ga steeds terug voor deze massage omdat ze helpt bij mijn stramme spieren en helpt om mijn stress te bestrijden. De prijs/ kwaliteit is ook zeer goed!
Behandeling door Natascha•Zweedse massage
gwen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd heel tevreden professioneel vriendelijk en huiselijke sfeer