Super fijne namiddag gehad bij Moreen! Ze is super professioneel en heeft een leuke babbel. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Moreen
Saar•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke dame, gellak manicure perfect!
Behandeling door Moreen
Manon•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi,rustgevend,netjes ingericht,zachte rustgevende achtergrondmuziek.Moreen is heel bezorgd kwestie van je geen pijn te doen bij sommige behandelingen.
Aanrader.