Polina is such a kind soul very friendly to every costumer , plus she does nails super fast and with ease
Behandeling door Polina•Gellak manicure
Gaia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professionele behandeling. Ik ben super tevreden! 🤗
Manicure
Ingrid•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een fantastische pedicure! Anna was professioneel en zorgzaam, en mijn voeten voelen nu heerlijk zacht en verzorgd. De sfeer was ontspannen en de service uitstekend. Zeker een aanrader!
Behandeling door Anna•Pedicure
Dagmara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I got a pedicure at this salon recently, and it was perfect! Everyone was super friendly, and Anna did an amazing job. My feet look great, and I’m so happy with the service. I’ll definitely be coming back soon!
Behandeling door Anna•Pedicure
Aleksandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ZEKER AANRADER VOOR MEDICSHE PEDICURE ZIJ IS TOP !