Zij zijn vriendelijk, zorgzaam, super hygiënisch en heel mooi resultaat ook 👍.
Behandeling door Miss Clinic•Lichaamsbehandeling
Jwana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Anamaria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne, zorgzame en leerzame behandeling
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Christine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Rabia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een laserbehandeling gehad bij Miss Clinic. Het personeel was erg attent en beleefd. Ze werkten erg gedetailleerd. De hygiëne en netheid waren erg goed. Ik zal weer gaan! 🤩