Very good experience, everything was clean and precise; the owner is lovely and knows well what she is doing.
I recommend and would definitely come back!
Behandeling door Miss Clinic•Acnébehandeling
Eva•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel fijne,vriendelijke ontvangst en alle stappen worden uitgelegd, waardoor je je echt op je gemak voelt. Nog even wachten om te kunnen zeggen of de cryolise helpt.
Behandeling door Miss Clinic•Lichaamsbehandeling
Mila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, capabele jongedame die weet wat ze doet en altijd mooie resultaten bij verschillende behandelingen.
Behandeling door Miss Clinic•Rugbehandelingen
Khalida•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling uitgevoerd door een top vrouw.
Behandeling door Miss Clinic•Lichaamsbehandeling
Khalida•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onzettend vriendelijk en klantgericht, de pijn viel goed mee.