Ik ga voor laserbehandeling en ben zeer tevreden. Na een paar sessies zag ik geweldige effecten, vooral op mijn benen was er geen haar meer over. Wij zijn met een zeer professioneel team. Geweldig :))
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Simge•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevredenmet het resultaat dat ik heb gekregen ❤️ zeker een aanrader voor iedereen!
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Lena •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo tevreden met Miss Clinic. Mijn laser sessie was %100 pijnloos. Zeer aangeraden!
Behandeling door Miss Clinic•Laserontharen
Rümeysa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een vriendelijk ontvangst
Iemand die haar job uitstekend doet. Veel uitleg geef over de behandeling, geruststelling geeft, zeer proper en hygiëne is.
Echte aanrader om bij haar tegaan voor een behandeling..
Ik ga er nog naartoe omdat ik er zeer tevreden over ben. 👍
Behandeling door Miss Clinic•Lichaamsbehandeling
Sabina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Adı gibi mis tertemiz,samimi güler yüzlü uzman personeliyle harika bir klinik..