Mijn eerste boeking bij Marjolijn via internet. Je kunt kiezen uit een menu. Hierbij staat een vastgestelde prijs. De ontvangst was goed en mijn haar was mooi geknipt! Een aanrader!
Styling door Marjolijn•Vrouwen knippen
Sabine•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toffe kapster die samen met jou je kapsel bespreekt en dan op de afgesproken manier knipt en brusht.
Mireille•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangen,haren echt mooi geknipt,en vraagt ook nog of je iets wil drinken.Is een aangename jonge dame die haar klanten verwent.Ik ben een heel tevreden klant😍