Florence is altijd super vriendelijk, geeft advies, lekkere drankjes en gebruikt fijne producten. Resultaat is altijd mooi!
Styling door Florence•Balayage
Juana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals steed pico bello in orde. Het was weer een plezier om langs te gaan.
Styling door Florence•Vrouwen knippen
Marleen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden. Tijdens het wassen van je haar geeft de zetel je een aangename rugmassage.
Florence is zeer professioneel en vriendelijk.
Mijn brushing blijft goed in model. Ik ga zeker
nog terug.
Styling door Florence•Föhnen / Stylen
Nadia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor het eerst lang sgeweest bij Florence & ik ben super tevreden. Ze geeft goed advies, werkt één op één & kent duidelijk haar vak. Resultaat is super mooi. Ik kom zeker nog terug!
Styling door Florence•Balayage
Beau•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor geen echte "kapperganger" te zijn, is het altijd wat gokken maar deze keer zat het er pal op! Een zalige wasbeurt met hoofdmassage, de massagestoel en de grondige verzorging deden mij bijna even indutten. Het knip- en droogwerk was ook perfect: niet teveel, niet te weinig, juist genoeg! Je ziet me nog terug!