Ze doet haar werk super goed ze ziet als je kleuren niet goed uit komen of niet goed is gedekt ik moet niet veel zeggen ze is je als vaste klant gewoon wat je wil .
Styling door Florence•Kleuren - volledig
leys Brigitte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden! Kleur was weer een goede match.
Behandeling door Florence•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Joke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Maison Flor is een leuk kapsalon waar je met de nodige zorg en gezellige babbel kunt rekenen op een perfecte snit en kleuring.
Styling door Florence•Kleuren - volledig
Marleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk! Geeft duidelijke uitleg over de keratinebehandeling.